Met een servicecontract weet u precies waar u aan toe bent

Wij houden uw systeem graag veilig en up to date. Om uw camerasysteem te kunnen voorzien van het juiste onderhoud, bieden we u graag een servicecontract aan. Binnen het servicecontract voeren we regelmatig updates uit, komen we jaarlijks op locatie uw systeem controleren en updaten en staan we altijd voor klaar met remote support.

Camerabeveiliging Friesland
Bedrijfsbeveiliging door camerabeveiliging Friesland

Ja, ik wil graag een servicecontract

Vul onderstaand formulier in en dan nemen wij contact met u op.

    Jaarlijks onderhoud

    Ieder jaar komen we kosteloos op locatie om alle hard- en software te controleren, reinigen, updaten en in te stellen.

    Checklist

    ‣ Veiligheid- en compatibiliteitsupdates
    ‣ Algemene controle camerasysteem
    ‣ Lenzen scherpstellen en reinigen
    ‣ Opnamebeelden controleren
    ‣ Camerapositie en -zicht controleren
    ‣ Recorder & instellingen controleren
    ‣ Voeding en ventilatoren controleren

    Technische support

    We verlenen u graag doorlopend support bij:

    Instellen van de app op uw smartphone
    Instellen van de software op uw pc
     Veiligstellen van camerabeelden
     Hulp bij inloggen
     Beveiligde downloadserver voor beelden
     Controleren & bijstellen instellingen

    Camerabeveiliging Friesland
    Bedrijfsbeveiliging door camerabeveiliging Friesland

    Ja, ik wil graag een servicecontract

    Vul onderstaand formulier in en dan nemen wij contact met u op.

      Onze doorlopende support bestaat uit

      Updates firmware

      Alle beschikbare nieuwe updates worden direct remote op uw systemen geïnstalleerd om optimale veiligheid en compatibiliteit te garanderen.

      Remote & On-site Support

      Remote: Binnen 1 werkdag worden storingen opgelost.
      On-site: Onze support medewerkers zijn binnen 2 werkdagen op locatie om de storing op te lossen.

      Slimme meldingen

      Storingen in uw systeem worden acuut gemeld in ons storingsdashboard en door ons opgevolgd.

      Tarieven bij storingen

      Binnen het onderhoudscontract maakt u gebruik van onderstaande tarieven:

      Tarieven binnen contract:
      Reisuren: € 0,00*
      Voorrijkosten € 0,00*
      Arbeidsloon: € 0,00

      Regulier
      Reisuren: € 39,- p/u
      Voorrijkosten € 0,40 p/km
      Arbeidsloon: € 65,- p/u**

      Materiaalkosten niet inbegrepen
      *binnen een straal van 30 km vanaf standplaats, daarna regulier tarief
      **remote support wordt per 15 minuten gefactureerd
      Alle bedragen zijn excl. btw, korting niet van toepassing op storingen veroorzaakt door externe omstandigheden of onjuist gebruik

      Garantie

      U ontvangt 2 jaar garantie op alle geleverde hardware en installatie. Wanneer er binnen deze termijn service verleend wordt op een garantiegeval, brengen wij hiervoor geen voorrijkosten, arbeidsuren en materiaalkosten in rekening.

      Contact & bereikbaarheid

      WhatsApp

      06-266 653 79