Met een servicecontract weet u precies waar u aan toe bent

Wij houden uw systeem graag veilig en up to date. Om uw camerasysteem te kunnen voorzien van het juiste onderhoud, bieden we u graag een servicecontract aan. Binnen het servicecontract voeren we regelmatig updates uit, komen we jaarlijks op locatie uw systeem controleren en updaten en staan we altijd voor klaar met remote support.

Jaarlijks onderhoud

Ieder jaar komen we kosteloos op locatie om alle hard- en software te controleren, reinigen, updaten en in te stellen.

Checklist

‣ Veiligheid- en compatibiliteitsupdates
‣ Algemene controle camerasysteem
‣ Lenzen scherpstellen en reinigen
‣ Opnamebeelden controleren
‣ Camerapositie en -zicht controleren
‣ Recorder & instellingen controleren
‣ Voeding en ventilatoren controleren

Technische support

We verlenen u graag doorlopend support bij:

Instellen van de app op uw smartphone
Instellen van de software op uw pc
 Veiligstellen van camerabeelden
 Hulp bij inloggen
 Beveiligde downloadserver voor beelden
 Controleren & bijstellen instellingen

Onze doorlopende support bestaat uit

Updates firmware

Alle beschikbare nieuwe updates worden direct remote op uw systemen geïnstalleerd om optimale veiligheid en compatibiliteit te garanderen.

Remote & On-site Support

Remote: Binnen 1 werkdag worden storingen opgelost.
On-site: Onze support medewerkers zijn binnen 2 werkdagen op locatie om de storing op te lossen.

Slimme meldingen

Storingen in uw systeem worden acuut gemeld in ons storingsdashboard en door ons opgevolgd.

Tarieven bij storingen

Binnen het onderhoudscontract maakt u gebruik van onderstaande tarieven:

Tarieven binnen contract:
Reisuren: € 0,00*
Voorrijkosten € 0,00*
Arbeidsloon: € 0,00

Regulier
Reisuren: € 39,- p/u
Voorrijkosten € 0,40 p/km
Arbeidsloon: € 65,- p/u**

Materiaalkosten niet inbegrepen
*binnen een straal van 30 km vanaf standplaats, daarna regulier tarief
**remote support wordt per 15 minuten gefactureerd
Alle bedragen zijn excl. btw, korting niet van toepassing op storingen veroorzaakt door externe omstandigheden of onjuist gebruik

Garantie

U ontvangt 2 jaar garantie op alle geleverde hardware en installatie. Wanneer er binnen deze termijn service verleend wordt op een garantiegeval, brengen wij hiervoor geen voorrijkosten, arbeidsuren en materiaalkosten in rekening.

Contact & bereikbaarheid

WhatsApp

06-266 653 79